Aktuální informace

Zájezd vzorných žáků 2016/2017

V úterý 16. května odjelo 49 vybraných žáků, z třetích až deváté třídy, společně se čtyřčlenným pedagogickým dohledem - paní učitelek Míčkové a Pavlicové, se zástupcem ředitelky školy panem Miturou a paní zdravotnicí Čapkovou, na třídenní výlet do Brna.

Před odjezdem nám paní učitelka Pavlicová vymyslela pokřik: „Z Paskova jsme  nej… a bude nám hej… go…go… go…“, který jsme potom několikrát během výletu použili. Kolem desáté hodiny jsme dorazili do Brna, kde na nás čekaly dvě průvodkyně. Rozdělili jsme se na dvě skupiny a společně s průvodkyněmi jsme se vydali na dvouhodinovou prohlídku centra Brna.  Dozvěděli jsme se hodně zajímavých věcí z historie města. Odpoledne jsme odjeli do brněnské zoologické zahrady, kde jsme dostali pracovní listy s úkoly, které jsme měli během prohlídky splnit a vypracovat. Bylo to zábavné. K večeru  jsme dorazili do Domova mládeže v Brně-Komíně, kde jsme měli zajištěné ubytovaní.  Po večeři na nás čekalo první velké překvapení. Znovu jsme odjeli do centra Brna a navštívili „lasergame“, která nás bavila asi ze všeho nejvíce, protože je to skvělá a velká zábava. Druhý den bylo připraveno další překvapení. Paní učitelky mlžily a nechtěly nám říct, co nás čeká.  Rozdělili jsme se na tři skupinky (Jablka, Hrušky a Cibule) a odešli do lesa, kde jsme měli hrát hru „Hledání draka“.  Museli jsme plnit úkoly, které nás měly zavést k drakovi. Moc se to nepovedlo, protože každé skupince se podařilo ztratit se. Ale nakonec jsem k „drakovi“ dorazili. V loděnici na řece Svratce nás čekalo další překvapení, místo draka -  kánoe - dračí loď, na které si každý mohl zkusit, jak se v takové kánoi jezdí. Po skončení této hry jsme šli pěšky zpátky do domova mládeže, trochu si odpočinuli a po večeři bylo připraveno další překvapení, tentokrát na večerním hradě Špilberk. Ve čtvrtek ráno jsme se sbalili, věci si uložili do autobusu a ten nás odvezl na Brněnskou přehradu. Výletním parníkem jsme odpluli na hrad Veveří. Po prohlídce hradu jsme se opět vrátili parníkem do přístaviště, kde na nás čekal autobusu a odvezl nás na naše poslední překvapení do Slavkova u Brna, do Památníku Bitvy tří císařů – Mohyly míru. Tady jsme si prohlédli multimediální expozici, kde jsme se dozvěděli, jak probíhala bitva tří císařů, bylo to hodně zajímavé. Po skončení prohlídky v muzeu, jsme se přesunuli do Mohyly míru, podívali jsme se, jak vypadá zevnitř  dozvěděli jsme se další informace o památníku. Po skončení prohlídky jsme odjeli zpátky domů Paskova.

Podle mě to byl skvělý zájezd, užili jsme si hodně překvapení a zábavy, také jsme se dozvěděli nové informace. Doufám, že příští rok bude zájezd znovu, zase tak super, jako tento rok. Moc děkuji, že mě paní učitelka vybrala a že jsem mohla jet.